מגשי אירוח בצפון

מגשי אירוח בצפון זה הרוח אתם מוזמנים להתקשר ולקבל הצעת מחיר במיוחד לתקציב שלכם אז למה אתם מחכים תתקשרו ותקבלו מגשי אירוח בצפון הכי טעימים והכי טובים שיש .

רוצים להפתיע את האורחים? תכירו את הטרנדים המובילים בתחום מגשי האירוח בצפון, שלא תראו בכל אירוע.

כשאתם מחפשים מגשי אירוח בצפון, סביר להניח שתיתקלו באפשרויות רבות וייתכן שכולן או רובן טובות. אך לפעמים, רוצים משהו אחר ומיוחד, שלא רואים בכל יום ואת זה כבר קצת יותר קשה למצוא. אז אם אתם מחפשים לגוון ולהפתיע את האורחים שלכם עם מגשי אירוח, כדאי שתכירו את הטרנדים החדשים.

חמישה מגשים שלא ישאירו אתכם אדישים

המגש הראשון הוא מגש של סלטים, שאם פעם ראינו את הסלטים הללו בקערות גדולות, אז היום הם מגיעים בכוסות אישיות, מסודרות בתוך מגש. סלט קינואה וחמוציות, סלט טבולה, סלט כרוב וסלטים רבים נוספים, שמסודרים בכוסות קטנות בצורה אסתטית ומעוררת תיאבון.

המגש השני הוא של שיפודי מיני, כאשר שיפודי סלמון ושיפודי אנטיפסטי הם השיפודים המבוקשים ביותר, והם יכולים לשמש כמתאבנים או כמנה ראשונה, וגם כנשנוש טעים לאורך כל האירוע.

המגש השלישי הוא מגש מסורתי, בו לוקחים את הלחמניות המטוגנות התוניסאיות שכולם מכירים ואוהבים – הפריקסה – ומכינים אותן קטנות יותר ומלאות או במילוי המסורתי או במילויים שונים ומעניינים.

המגש הרביעי הוא מגש מפתיע, שכן אנחנו רגילים לראות שקשוקה מוגשת במחבת גדולה, וכאן היא מגיעה במנות קטנות בתוך מגש, אך אם תוסיפו לחם בצד, תראו כיצד המגש הזה הופך להיות כוכב הערב.

המגש החמישי בא להחליף את מגשי הקינוח הרגילים ולהציע במקומם משהו בריא יותר. מדובר במגשי פירות צבעוניים ועשירים בטעמים, חתוכים בצורות שונות ומעוצבים בצורה אסתטית ומזמינה. גם במגשי פירות יש טרנדים, כאשר הטרנד המוביל היום הוא מגשים של סושי פירות.

כשפותחים את הראש לאפשרויות חדשות, מגלים שכמעט אין מנה שאי אפשר לסדר במגשי אירוח. באירוע הבא שלכם, אתם פשוט חייבים מגשים כאלו.

כל אירוע ואירוע אנחנו כאן בשבילכם קייטרינג חלבי פזית