ישיבה עסקית, יום גיבוש לעובדים, יום הולדת, אירוח משקיעים או סתם ארוחת צהריים משותפת – הזמנת מגשי אירוח למשרד הפכה בשנים האחרונות לאחד הפתרונות המועדפים על עסקים וחברות. מעסקים קטנים ועד לתאגידים רחבי היקף, כולם יודעים שמגשי אירוח ססגוניים ועשירים הם חוויה קולינארית מפנקת. פינגר-פוד במובן הקלאסי של המילה. קל להגיש, קל לפנות והכל בטוב טעם (תרתי משמע).
הזמנת מגשי אירוח למשרד מקפלת בחובה כמה וכמה יתרונות מובהקים. ראשית, זה נראה נהדר. מגשי אירוח מעוצבים בצבעוניות מרשימה ולוקחים את הנושא של "אוכל בצבעים" צעד אחד קדימה. כבר עם הצבתם במקומם, כל העובדים והאורחים מרגישים כיצד התיאבון והחשק נפתחים. היות שאנחנו אוכלים קודם כל עם העיניים ורק אחר כך עם השיניים, הנראות של המגשים היא חלק בלתי נפרד מהחוויה.

מגשי אירוח למשרד – הגיוון והטעם משחקים תפקיד

מגשי אירוח למשרד יכולים להיות מגוונים ביותר. מגשי ירקות קלילים לטובת שומרי המשקל, מגשי מטבלים המשולבים עםלחמים מיוחדים, מגשי מיני-קישים שתמיד עושים טוב בבטן ועל הלב, מגשי טורטיות וכמובן מגשים מתוקים עמוסים בעוגות ובעוגיות לרוב. לצד הזמנת מגשי אירוח אפשר כמובן להשתדרג עם מנות נלוות כמו סלטים, פסטות וכדומה. בקיצור, הזמנת מגשי אירוח למשרד היא קייטרינג לכל דבר ועניין. עם קצת מחשבה ויצירתיות זהו תפריט מלא ואיכותי שכל אחד מהעובדים והאורחים ישמח לקראתו.

יתרון בולט נוסף שטמון בהזמנת מגשי אירוח למשרד קשור להתעסקות לפני ואחרי הארוחה (או יותר נכון לאי-התעסקות).בכל הנוגע להכנות המקדימות, כל מה שצריך זה כמה שולחנות להצבת המגשים והרי לפניכם מזנון לתפארת. לאחר מכן, כשהאירוע מסתיים וכולם חוזרים לעמדותיהם (או הביתה), קל להשיב את המשרד לפעילות. פשוט מפנים את המגשים ואין כל צורך בשירותים מיוחדים של חברת ניקיון.

הזמנת מגשי אירוח למשרד – כמה להזמין?

מגשי אירוח מתאימים לאירועים בכל סדר גודל. החל מישיבה עסקית מצומצמת עם עשרה משתתפים ועד לכנס בנוכחותעשרות או מאות עובדים ואורחים. לא בכדי, אחת השאלות שתמיד עולות בהזמנת מגשי אירוח למשרד עוסקת בסוגיית הכמות. כמה מגשים להזמין וכיצד מחשבים נכון את היקף הסועדים מול מספר המגשים. ובכן, אל דאגה, חברות מקצועיות (כמונו!) תוכלנה לעזור ולסייע בבחירת המגשים ובהיקף ההזמנה. ביחד אתכם נוודא שמצד אחד יהיה מספיק אוכל לכולם, ומצד שני תיהנו ממגשים מגוונים המשלבים מתוק, מלוח, קל ועשיר. התייעצות קלה וביצוע הערכת מצב תוכלנה לפתור את המשוואה המתמטית שהיא לא כל-כך מסובכת.
בהחלטה על כמות ומגוון זכרו כי ישנם מגשי אירוח המשמשים כ"ליווי לארוחה" או כ"מנה ראשונה" (כמו לדוגמה, מגשי ירקות), ולצדם מגשים הנחשבים יותר כ"מנה עיקרית" כדוגמתמגשי מיני-קישים ומאפים למיניהם. מגשים אחרים תופסים אתמקומם בגזרת הקינוחים והרי לפניכם תפריט מושלם מא' ועד ת'.