מגשי אירוח לראש השנה

איפה תוכלו לחפש ממש פינוק ? אצלנו כמובן למה לעבוד לחג אם אתם יכולים לקבל הכל מאיתנו כל אירוע לחג מסתכם בעבודה קשה שאתם לא באמת חייבים לעשות אותה אצלנו מגשי אירוח לראש השנה תוכלו לקבל את התמורה לה חיכיתם אז לא לעבוד קשה פשוט להתקשר אלינו .

להרים כוסית במשרד לכבוד החג

צריכים לארגן הרמת כוסית לקראת ראש השנה? מגשי אירוח מיוחדים הם הכיבוד המתאים ביותר

הקיץ רק התחיל, אבל אתם כבר מתכננים איך תכנסו את כל העובדים להרמת כוסית לקראת ראש השנה. גם במשרדים גדולים וגם במשרדים קטנים, נהוג לערוך בדרך כלל את הרמת הכוסית בשעות העבודה, לזמן את העובדים לחדר ישיבות או לאחד החדרים הגדולים ושם נושאים ברכה לכבוד השנה החדשה, מאחלים הצלחה ואושר, ומתפנים לשוחח אחד עם השני למשך מספר דקות. במקביל, מוגש כיבוד שאמור להתאים למפגש קליל כמו הרמת כוסית, ומה מתאים יותר מהזמנת מגשי אירוח לראש השנה.

אילו מגשים כדאי להזמין?

כדאי תמיד להזמין מספר סוגים של מגשים, כדי לשמור על גיוון, אך לצד המגשים הקלאסיים שמזמינים ללא קשר לעונת החגים, מומלץ להזמין גם מגשים מיוחדים הקשורים לחג. מגשי אירוח לראש השנה יכולים להיות סלט עלים עם ירקות וגרעיני רימונים, מגש פירות חתוכים עם מטבל סילאן, מאפינס דבש ועוגת תפוחים.

אם אתם רוצים להזמין מגשי אירוח לראש השנה מיוחדים יותר, אפשר לחשוב על מגשי אירוח בסגנון סימני החג, ולהזמין מיני קישים עם דלעת וגזר, סלט סלק וגבינות, מגש טורטיות במילוי דג סלמון, לביבות עם מטבל סילאן או דבש ורעיונות רבים נוספים שתוכלו לקבל מחברת הקייטרינג, או לחשוב עליהם בעצמכם ולבקש שיכינו אותם במיוחד להרמת הכוסית. בפינת המשקאות ניתן להפתיע עם סיידר תפוחים חמים ומקלות קינמון. אל תשכחו לשלב בין מגשים מלוחים למגשים מתוקים ולסדר הכל על השולחנות, לפני שהעובדים מתכנסים.

מגשי אירוח לראש השנה הם בדיוק הכיבוד שאתם צריכים להרמת כוסית. עכשיו נותר רק לבקש את תשומת ליבם של העובדים ולאחל להם שנה טובה ומתוקה.