קייטרינג חלבי בתל אביב

בשנים עברו ידענו כי בכל אירוע יש להגיש מנה בשרית. עוף, שניצל, קבב, פרגיות או כל סוג בשר יוקרתי אחר. היום, השתנה התפריט כאשר באירועים רבים אנחנו מוצאים היום דווקא את האוכל החלבי. האוכל הבשרי מפנה את מקומו למנות גורמה חלביות וניתן לומר כי התחליף – מתקבל בזרועות פתוחות. קייטרינג חלבי בתל אביב – טעמים חדשים מגיעים לצלחת!

בשנים האחרונות אנחנו מגלים כי אט אט חודר האוכל החלבי אשר תופס באירועים רבים את מקומו של האוכל הבשרי אשר היה מקובל עד היום.

לאוכל החלבי ישנם כמה וכמה יתרונות ואנחנו מוצאים כי הוא אכן מתקבל הרבה יותר טוב בהרבה מאוד אירועים כאשר האורחים מצביעים במזלג ובצלחת…. האוכל נאכל עד תומו! האורחים יותר ממרוצים!

קייטרינג חלבי – האוכל הכי מוצלח לאירועים קטנים 

אז אם ארך לנו זמן להפנים שאירוע לא חייב להיות בשרי, הרי שהיום, לאחר שהתופעה פשטה – אנחנו כבר רואים את התפריט החלבי כמעט מובן מאליו. אנחנו כבר יודעים מראש כי אירוע יכול להיות או חלבי או בשרי באותה מידה. זהו רק עניין של בחירה.

למה אנשים מעדיפים את האוכל החלבי ? 

אז האמת היא שהצלחות הריקות מעידות כי האוכל החלבי הינו האוכל המועדף עבור רבים. למה זה כך?

  • כי האוכל החלבי הוא אוכל יותר טעים – אין מה לעשות, אבל האוכל החלבי הוא תמיד יהיה טעים יותר מהאוכל הבשרי. גם חובבי הבשר המושבעים יודו בכך.
  • כי האוכל החלבי הוא אוכל יותר קל לעיכול – האוכל החלבי הוא אוכל קליל יותר והוא אינו מכביד כמו האוכל הבשרי הכבד.
  • כי במנות החלביות יש הרבה יותר אפשרויות לגיוון – המטבח החלבי מאפשר לנו הרבה יותר גיוונים ואפשרויות. יש לנו הרבה מאפים, הרבה פשטידות וקישים מעניינים וטעימים. יש עוגות גבינה וקינוחים מדהימים, יש מרקים מוקרמים ובקיצור – יש המון אפשרויות.

ומעל הכול – האוכל החלבי הוא אוכל שמתקבל בשמחה ובברכה!