אירוע פרטי בבית הוא משימה מאתגרת לכל הדעות. הבחירה בקיום האירוע בבית דורשת הכנות מרובות לפני ואחרי, המלוות בטלטלה של רגשות, חששות וכמובן – לוגיסטיקה.היות שהצלחתו של האירוע תלויה רבות במישור הקולינארי, יותר ויותר ישראלים לא מוכנים להתפשר ומזמינים שירותי קייטרינג הביתה.

הזמנת קייטרינג חלבי לאירוע בבית היא החלטה בטעם טוב (תרתי משמע). מהלך קטן-גדול שיכול לקחת את החגיגה מדרגה אחת למעלה. ראשית, במקום להתעסק בבישולים, הכנות וסידורים למיניהם, אתם נהנים משירות מקצועי ואיכותי של קייטרינג חלבי בהזמנה אישית. כמו כן, לא מדובר בפלטות של בורקסים וסיגרים. הסטנדרטים בענף הקייטרינג השתנו לבלי היכר בשנים האחרונות כך שהזמנת קייטרינג חלבי לאירוע פרטי היא חוויה ססגונית וצבעונית של שירות, טעמים, מגוון ואיכות.

קייטרינג חלבי ותפריטים רבים לבחירה

מארגני האירוע יכולים לבחור את התפריט המבוקש מתוך מניפה עשירה של מאכלים איכותיים העשויים מחומרי גלם מצוינים ומבוססים על מתכוני שף לכל דבר ועניין. התפריטים יכולים להיות בהתאם לשעת האירוע (כמו קייטרינג חלבי בסגנון של ארוחת בוקר או בראנץ'), וכן להתבסס על צורות הגשה שונות (כמו תפריטי פינגר-פוד זריזים, איכותיים ומעוררי תאבון).

אנשי הצוות מגיעים למקום כשעתיים לפני תחילת האירוע ומתחילים בהצבת העמדות והמזנונים. התפריט, שהורכב כאמור בהתאמה (ובהטעמה) אישית, יכול לכלול הגשה של מנות חמות כמו מרקים, פסטות, סלטים חמים, דגים ועוד. אם תרצו, ניתן לבסס את ההגשה לאורך האירוע על פי תזמונים של מנות ראשונות, עיקריות וקינוחים. בגזרת השתייה אפשר בהחלט להציב לצד המשקאות הקלים גם אלכוהול, יין ובאר קפה.

כשאתם מזמינים קייטרינג חלבי לבית אתם נהנים אצלכם בסלון או בגינה מאירוע ברמה גבוהה עם תפריטי שף ושירות. ממש כמו באולם אירועים או יותר נכון כמו במסעדת שף יוקרתית ואקסקלוסיבית. שלא כמו בהזמנת אוכל מוכן או מגשי אירוח (שגם הם כמובן אופציה לאירועים ביתיים), קייטרינג חלבי לאירוע פרטי מבטיח שהמנות לא תסתיימנה וההגשה תמשיך עד לסיום האירוע. כשהאורחים יעזבו ותיפרדו לשלום, אתם לא צריכים להתמודד עם ניקיונות ונגלות בלתי נגמרות של כלים במדיח. הצוות מקפל את העמדות ולוקח על עצמו גם את הטיפול בכלים. לכם נותר רק ליהנות ביחד עם החברים ובני המשפחה.

גם לאירועים קטנים וגם לאירועים גדולים

קייטרינג חלבי לאירוע ביתי מתאים לאירועים בכל סדר גודל. החל מאירועים קטנים ואינטימיים (כמו ברית), ועד לאירועים בהיקפים גדולים כולל אפילו קייטרינג לחתונה. תתכוננו לבחור מבין שורה של תפריטי שף מתוחכמים המאפשרים גם גמישות קולינארית רבה. לצד אנשי צוות תוכלו ליהנות מפתרונות לוגיסטיים כמו סכו"ם, כלי אוכל, שולחנות, כיסאות וכל ציוד רלבנטי נוסף. אז אם אתם מתכננים אירוע בבית ורוצים לעשות את זה "כמו שצריך", ואם הסגנון שלכם הוא חלבי ואיכותי, קייטרינג הוא בחירה מצוינת.