ברית היא אירוע מרגש (ומלחיץ) הדורש מכם, כמו כל משפחה יהודית טובה, להתארגן במהירות ובזמן קצר. עוד לא חזרתם מבית החולים ואפילו בקושי הספקתם להרכיב את העריסה, והנה כבר יש לכם "אירוע על הראש". ואכן, זה בכלל לא מפתיע שבשנים האחרונות יותר ויותר ישראלים מוצאים את הפתרון לאתגר עם אירוע בבית והזמנת קייטרינג חלבי לברית. כלומר, קייטרינג איכותי ומקצועי שמגיע עד אליכם עם תפריטי שף עשירים, מאכלים שעשויים מפרודוקטים משובחים, עמדות הגשה ושירות אישי.

כשאתם מארגנים ברית בבית אתם חוסכים מעצמכם (ומהאורחים) את הטרחה להגיע לאולם או לגן אירועים, ויכולים לשמור על החגיגה במסגרת אינטימית ומשפחתית מצומצמת. לא כל אמא טרייה מעוניינת כמה ימים לאחר הלידה להתרועע עם עשרות אנשים, ובמיוחד לאור החששות המובנים לקראת ביצוע הטקס הדתי. שלא כמו באירוע באולם, ברית בבית ניתן לקיים גם בשעות הצהריים המאוחרות וכמובן שלא תצטרכו להתעסק בסוגיות כמו "מי מגיע?", "מי יישב ליד מי?", "מה עושים עם תקליטן?" ו"איפה האחראי על המלצרים כי המנה השנייה עדיין לא הוגשה". בקיצור, הזמנת קייטרינג חלבי לברית בבית הופכת את כל מטלות הארגון לחוויה של קולינאריה, שירות וסגנון.

קייטרינג חלבי לברית – תפריטים מגוונים

כמו כל קייטרינג חלבי לאירוע, גם בברית אתם נהנים ממניפת תפריטים אופציונאליים. לצד הפתרון הידוע של הזמנת מגשי אירוח, הבחירה בקייטרינג של ממש מקפלת בחובה לא מעט יתרונות.
ראשית, קייטרינג מבוסס על מלאי עשיר המבטיח כי המנות לא תגמרנה בגלל חישוב לא נכון. כמו כן, התפריט נבחר בהתאם לטעמכם ולטעמם של האורחים, עם מנות בסגנונות הגשה שונים. החל ממנות פינגר-פוד איכותיות וזריזות, דרך מנות בהגשה (כמו מרקים, קישים, דגים, פסטות, סלטים ועוד), וכלה בקינוחים להמתקת החוויה. אפשר (וכדאי) לתכנן את האירוע עם מנות לפי זמני הגשה – פתיחה, עיקריות וקינוחים. כן, ממש כמו באירוע באולם, אך באווירה אינטימית ואצלכם בבית.

קייטרינג חלבי לברית יכול כמובן לכלול התאמת יין לתפריט ותמיד קיימת האופציה לעמדת אלכוהול לצד הגשת השתייה הקלה. באר קפה מלווה את החגיגה ומשלים את התמונה. קייטרינג חלבי, אשר עומד מאחוריו שף המכיר היטב את החך הישראלי (ובפרט את החך הישראלי באירועים פרטיים), יצליח בהחלט לקלוע היטב אל בלוטות הטעם והחשק.

כסאות, שולחנות ומה שביניהם

הזמנת קייטרינג חלבי לברית יכולה לכלול את כל האלמנטים השונים של האירוע לרבות שולחנות, כסאות, כלים, כוסות ועוד. הציוד משונע למקום, הצוות מגיע כשעתיים לפני על מנת להכין את השטח, ודואג לטפל בסוף בקיפול ובפינוי. במילים אחרות, אתם מקבלים אירוע מושקע, מוקפד, איכותי, טרנדי ושיקי. מבלי לנקוף אצבע ותוך שאתם פשוט נהנים ביחד עם החברים והמשפחה מהרגע המרגש בחייו של הבן שנולד במזל טוב. תבלו ונתראה בשמחות.