קיש בתל אביב

אם אתם מחפשים לקנות קיש בתל אביב הגעתם למקום הנכון אנחנו נגיע עד אליכם עם שליח , אצלנו תוכלו למצוא שמונים ושש סוגי קישים טריים ללא תחרות אז תתקשרו להזמין 0502153304

תכיר את הקיש

עם המספר הרב של בתי הקפה וחברות הקייטרינג החלבי, לא קשה למצוא קיש בתל אביב. צריך רק לדעת מה לחפש.

טעות נפוצה היא לקרוא לקיש פשטידה, כשלמעשה מדובר בשני דברים שונים לחלוטין. קיש או מאפה פתוח המבוסס על קלתית עדינה והוא יכול להיות מתוק או מלוח, גדול או קטן, חם או קר. לכן, בפעם הבאה שאתם מחפשים קיש בתל אביב, תדעו מה להזמין ולמה לצפות.

לא על הקיש לבדו

קיש יכול להגיע בקוטר קטן ואז להתאים לסועד בודד, או בקוטר בנוני וגדול ואז הוא מתאים לשניים או ליותר. קיש בתל אביב זו גם האופציה המועדפת לאירוח בסטייל בראנצ' או לפגישות עבודה קלילות והשקות. איך מתאימים את סוג הקיש לאירוע? קודם כל מחליטים אם מחפשים קיש שיהווה מנה מרכזית או בתפקיד קינוח ולפי זה בוחרים בקיש מלוח או מתוק. לאחר מכן, מזמינים גודל קיש ומספר תבניות לפי מספר האנשים המשוער. קחו בחשבון שקיש מתחסל מהר ולכן תמיד כדאי להזמין מעט יותר ולא בדיוק. עצה נוספת היא לבחור מספר טעמים של קישים, כדי לקלוע לטעם של כולם וגם כדי ליצור גיוון בשולחן הכיבוד. הקישים המבוקשים ביותר הם קיש בצל, קיש פטריות, קיש תרד וקיש בטטות. אולם אין חובה להיצמד דווקא לקישים המוכרים ואפשר להפתיע עם טעמים חדשים ושילובים מעניינים.

הנקודה הבאה היא לחשוב על מזג האוויר ומועד האירוע. אם האירוע מתקיים ביום קר וגשום או בשעות הערב, אל תחשבו פעמיים ותזמינו קישים חמים ומהבילים, שריחם נישא למרחקים. אם מדובר בימים חמים או באירועי בוקר, מומלץ לבחור בקישים קרים ומרעננים.

מה הולך טוב עם קיש בתל אביב? לצד הקיש כדאי להוסיף סלט, לחם וסוגי ממרחים שונים, ועכשיו כל שנותר לכם לעשות זה לעמוד מהצד ולראות איך כולם טורפים את האוכל ונהנים.